Mijn reis naar Gambia over 2 maanden! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Jordy Bovenkamp - WaarBenJij.nu Mijn reis naar Gambia over 2 maanden! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Jordy Bovenkamp - WaarBenJij.nu

Mijn reis naar Gambia over 2 maanden!

Door: Jordy van de Bovenkamp

Blijf op de hoogte en volg Jordy

04 Juli 2013 | Nederland, Veenendaal

Over 2,5 maand, op 18 september, vlieg ik naar Gambia toe om daar 3 maanden te gaan helpen in Hart House. Een opvanghuis voor gehandicapte kinderen. Op deze site kunnen jullie mijn reisverhalen volgen en foto's bekijken. Neem gerust een kijkje op de website van Hart House om te zien waar ik naartoe ga: www.harthouse.gm

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jordy

Actief sinds 04 Juli 2013
Verslag gelezen: 607
Totaal aantal bezoekers 131495

Voorgaande reizen:

18 September 2013 - 23 December 2013

Internationalisering Gambia

24 November 2014 - 30 November -0001

Gambia 2014/2015

Landen bezocht: