Help! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Jordy Bovenkamp - WaarBenJij.nu Help! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Jordy Bovenkamp - WaarBenJij.nu

Help!

Door: Jordy

Blijf op de hoogte en volg Jordy

07 Augustus 2013 | Nederland, Veenendaal

Volgende maand vertrek ik naar Gambia om Hart House te helpen bij hun werkzaamheden. Nu heb ik al een sponsorbuffet-avond gehouden waarmee al €972,- is opgehaald wat geweldig is. Hart house zal hier dagelijkse kosten van betalen, zoals eten etc. Maar ik wil ook graag spullen meenemen die daar hard nodig zijn. Daarom vraag ik jullie om te kijken naar het rijtje met spullen die hieronder staan. Heb je deze spullen over en wil je ze graag aan Hart House geven, laat mij het dan weten, zodat ik die spullen mee kan nemen. Hebben jullie andere spullen of ideeën, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag. Jullie horen snel weer van me.

Spullen die nodig zijn:
Kussenslopen.
Ondergoed voor jongens en meisjes in de leeftijd van 4-13.
Dekentjes.
Kinder DVD's(ook educatieve!)
Educatieve middelen(schriftjes, boekjes, spelletjes etc)
Kleding voor jongens en meisjes in de leeftijd van 4-13.

• 18 Augustus 2013 - 11:45

Wilco:

Hi Jordy,

Wat leuk om je op deze manier te volgen!
    Veel succes met de voorbereiding!