Het is bijna zover! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Jordy Bovenkamp - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Jordy Bovenkamp - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Jordy

Blijf op de hoogte en volg Jordy

27 Augustus 2013 | Nederland, Veenendaal

Over drie weken is het zover! Dan vertrek ik naar Gambia Nu heb ik al een sponsorbuffet-avond gehouden waarmee al €972,- is opgehaald wat geweldig is. Uiteindelijk kom ik nu op een stand uit van €998,-. Ook de basisschool waar ik stage heb gelopen gaat nog geld inzamelen voor Hart House waardoor deze stand nog verder op zal lopen.

Hier zullen de dagelijkse kosten van worden betaald, zoals eten. Maar ik wil ook graag spullen meenemen die daar hard nodig zijn. Daarom vraag ik jullie om te kijken naar het rijtje met spullen die hieronder staan. Heb je deze spullen over en wil je ze graag aan Hart House geven, laat mij het dan weten, zodat ik die spullen mee kan nemen. Hebben jullie andere spullen of ideeën of willen jullie geld sponsoren, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag via een berichtje o.i.d.

Spullen die nodig zijn:
Kussenslopen.
Ondergoed voor jongens en meisjes in de leeftijd van 4-13.
Dekentjes.
Kinder DVD's(ook educatieve!)
Educatieve middelen(schriftjes, boekjes, spelletjes etc)
Kleding voor jongens en meisjes in de leeftijd van 4-13.

  • 27 Augustus 2013 - 19:55

    Margreet Van De Bovenkamp:

    Jordy, ik heb nog veel kleren van Thom;zondag zijn we in Veenendaal;zal ik ze dan langsbrengen?

  • 30 Augustus 2013 - 22:13

    Nelleke:

    Hoi lieve jordy,het is nu bijna zover, ik mis je nu al maar ik weet zeker da je daar gaat maken
    En je een periode in je leven mee gaat maken wat je niet snel zult vergeten xxxmammie



  • 02 September 2013 - 16:32

    Joop Kanis:

    Oma Kanis gaat dinsdag wol voor je kopen. Met groetjes
    van opa en oma Kanis.

  • 04 September 2013 - 14:30

    Gea Vink:

    Hoi Jordy, geniet van de tijd in Gambia dit maak je maar 1x in je leven mee. We gaan je wel missen !!!! Maar we kunnen gelukkig nog sms'en. Veel liefs van ons allemaal xxxxxx

  • 12 September 2013 - 15:42

    Jaimy En Bram:

    hoi meester Jordy, groep 7/8 wenst u veel succes in Gambia

  • 22 September 2013 - 18:45

    Opaenomakanis:

    Wij hebben je weekend verblijf gezien, ziet er mooi uit Jordy .
    Liefs van opa en oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jordy

Actief sinds 04 Juli 2013
Verslag gelezen: 573
Totaal aantal bezoekers 131495

Voorgaande reizen:

18 September 2013 - 23 December 2013

Internationalisering Gambia

24 November 2014 - 30 November -0001

Gambia 2014/2015

Landen bezocht: