De reis - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Jordy Bovenkamp - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Jordy Bovenkamp - WaarBenJij.nu

De reis

Door: Jordy

Blijf op de hoogte en volg Jordy

16 September 2013 | Nederland, Veenendaal

Het is bijna zover, de laatste spullen ben ik aan het inpakken en dan maar hopen dat ik alles heb. De afgelopen week heb ik nog presentaties op de Grondtoon gegeven over Hart House waar ze nu voor gaan sparen tot aan de herfstvakantie. Hier wordt hopelijk ook veel geld opgehaald! Woensdag vertrek ik om 6:00 van huis richting Amsterdam waar ik om 10:00 het vliegtuig richting Barcelona zal nemen. Hier moet ik 6 uur wachten op mijn vlucht naar Banjul, Gambia! Ik hoop dat als ik hier aan kom iemand van Hart House op me staat te wachten, want dan kan het avontuur beginnen. Door de weeks verblijf ik in Hart House, de eerste dagen zal ik rustig overal mee gaan kijken en helpen. Hierna mag ik zelf kiezen welke dingen/vakken ik leuk vind om te geven of doen in Hart House. In het weekend ga ik naar een vrijwilligster toe die in de buurt van Banjul zelf een soort hotel heeft, waar ik kan werken voor school en uit kan rusten. In het weekend hoop ik natuurlijk ook wat van Gambia zelf te zien! Ik verwacht dat ik volgende week wel een keer internet heb om misschien wat foto's en een berichtje te plaatsen.m

  • 16 September 2013 - 14:03

    Wilco:

    Jordje,

    Nu is het nog spannend. Waar kom je terecht. Waar ga ik alles laten. Met welke mensen ga ik werken.
    Zomaar een greep uit een aantal vragen die boven komen drijven.
    Ik weet zeker dat je, als je je gesetteld hebt, een ongelooflijk mooie tijd gaat meemaken.
    Ga, geniet en laat alles op je af komen! Ik ben ontzettend trots op je!

    Liefs, Wilco

  • 16 September 2013 - 17:09

    Opa En Oma V.d. Bovenkamp:

    Hoi lieve Jord,

    Wij wensen je een hele goed reis, en verblijf in het Hart House, we zullen je bezoeken en gezelligheid zeker missen, maar we gunnen je van harte deze bijzondere gelegenheid, om mensen te helpen, en aan de andere kant ook te genieten van het land en de cultuur daar.

    We leven met je mee, en zien uit naar je reis verslagen , en natuurlijk skypen,( als de mogelijkheid er is)
    er lustig op los. Geweldig!!!

    Nou Jord, je bent een kanjer, liefs en groetjes van ons tweetjes.












  • 16 September 2013 - 23:48

    Margreet Van De Bovenkamp:

    Jordy,een hele fijne reis en geniet van het geweldige avontuur!
    Ik ben jaloers!haha
    O,ja,vergeet niet 5 december je cadeautje uit te pakken en je gedicht eerst te lezen...
    Grtjs Margreet


  • 17 September 2013 - 08:40

    Nelleke:

    hoi lieve Jordy, namens je moeder wens ik je een hele goede reis toe, ik heb zelf al dagen kriebels in mijn onderbuik, maar ik vind het allemaal hartstikke leuk en helemaal top van je, het gaat je goed, loves mammie!!

  • 17 September 2013 - 16:50

    Jacolien:

    Heee Jordy!
    Klinkt al spannend!! Is het gelukt met de spullen?
    Ik wil je nogmaals heel veel plezier wensen in ZA!
    En een ding: probeer echt zoveel mogelijk van het land te zien want... het is zoooo mooi!
    Veel succes met reizen en geniet ervan.

    Groetjes, Jacolien

  • 18 September 2013 - 11:55

    Ciska:

    Ha Jord! Gaaf zeg! Véél succes en plezier!:)

  • 18 September 2013 - 16:50

    Opa En Oma Kanis:

    Lieve Jordy,
    Wij hopen dat je gezond en wel bent aangekomen op je bestemming.
    Wij wensen je een heel mooie tijd toe.
    Heel veel liefs van opa en oma kanis.

  • 20 September 2013 - 13:45

    Ariette Bouwmeester:

    Dag Jordy,
    Ik wens je een hele goede en leerzame tijd. Ik hoop dat je reis goed verlopen is en dat je goed bent aangekomen.
    Hartelijke groeten,
    Ariette Bouwmeester

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jordy

Actief sinds 04 Juli 2013
Verslag gelezen: 647
Totaal aantal bezoekers 131495

Voorgaande reizen:

18 September 2013 - 23 December 2013

Internationalisering Gambia

24 November 2014 - 30 November -0001

Gambia 2014/2015

Landen bezocht: